Pieces of me

Citindu-mi blogul, mulți mă întreabă de ce nu țin un jurnal, în loc să-mi vărs frustrările pe Internet. Ei bine, nu țin un jurnal pentru că ar fi mereu în pericol de a cădea în mâinile celorlalți, ceea ce ar fi… really nașpa. Adevărul e că obișnuiam să țin un jurnal intim când eram mai mic. Asta până când băgăcioasa de mama l-a găsit și l-a citit. Și a descoperit acolo chestii pe care nu trebuia să le descopere. În fine, de atunci m-am lecuit de obieciul de a-mi așterne intimitățile într-un jurnal. Acum fac asta pe net (mama e prea încuiată ca să folosească Internetul), deși nu le-aș numi chiar „intimități”, pentru că, evident, nu dau tot din casă. Ce e mai interesant referitor la persoana mea, rămâne de descoperit în viața reală.

În continuare, vă ofer câteva dintre gândurile mele complet aleatorii, pagini rupte din jurnalul pe care nu am avut niciodată curajul să-l scriu…

P.S.: Sunt scrise în engleză, așa că dacă nu vă „ring a bell”, nu vă rupeți creierii!

– – –

2 gânduri despre „Pieces of me

Lasă un răspuns

