Pour mon âme

Preluând exemplul altor bloggeri, am întocmit și eu o listă cu cinci melodii de suflet, care mă reprezintă și pe care le ascult (sau le-am ascultat) în diverse perioade ale vieții mele. Enjoy!

  1. Bonnie Tyler – „Total Eclipse of the Heart” (melodia pe care mi-am pierdut virginitatea)

Dacă vă întrebați când anume, răspunsul este 6 februarie 2006. O chema Amalia și avusesem împreună peste trei ani de relație (la distanță, altfel nu cred că ar fi durat atât de mult). Eram virgini amândoi, deci vă puteți închipui cât de jalnic a putut să fie. Cert e că, ori de câte ori ascult melodia asta, mi se ridică părul de pe grumaz.

2.  Daniel Levi – „L’envie D’aimer” (melodia care îmi redă de fiecare dată speranța)

Chiar dacă e o melodie lentă, îmi redă speranța de fiecare dată când mă simt abătut. Presupun că titlul („L’envie d’aimer” = „pofta de a iubi”) mă face să mă gândesc că încă mai există lucruri pentru care merită să lupți pe lumea asta.

3.  Adam Brand – „Hell of a Ride” (melodia pe care o ascult atunci când sunt fericit)

E o melodie gen country, numai bună de ascultat la o beție cu prietenii, undeva pe la sfârșitul vieții, pentru că reflectă exact ideea pe care o am eu despre amiciție. Dacă stau bine să mă gândesc, dacă ar fi vreodată să le dedic prietenilor mei o melodie, cu siguranță aș alege-o pe aceasta.

4.  Lady GaGa – „Bad Romance” (melodia cu ale cărei versuri mă identific cel mai bine la momentul actual)

Nu întrebați de ce. Doar ascultați versurile!

5.  Celine Dion – „Call the Man” (melodia pe care dorm cel mai bine)

Pentru cei care nu știu, eu sunt fan Celine Dion, însă nu am vrut să fac un top doar cu melodiile ei. Așa că am ales-o doar pe aceasta, care mă ajută să dorm buștean. Ori de câte ori am insomnii, pun căștile-n urechi, dau volumul la jumătate și bag „Call the Man”. Efect aproape instantaneu!

3 gânduri despre „Pour mon âme

Lasă un răspuns

