Culmea fumatului

…să vrei să fumezi și să nu ți se aprindă bricheta! 😐 Cam asta am pățit eu seara trecută, în timp ce mă plimbam prin Cișmigiu. Pentru că în căminul în care locuiesc sunt reguli stricte împotriva fumatului, speram ca măcar în parc să pot și eu să trag liniștit dintr-o țigară. Da’ de unde! Aveam țigări, aveam dispoziția necesară, aveam și brichetă, numai că aceasta din urmă s-a decis să ia o vacanță și nici de-a dreacu’ n-a mai vrut să se aprindă. Am forțat-o până mi-am zdrelit degetul mare și nimic! Stăteam ca prostul în mijlocul parcului cu țigara-n gură și cu nervii la pământ.

După înjurăturile de rigoare, m-am decis să mă milogesc de lumea care era în parc la ora aia, doar, doar o avea cineva vreo brichetă. Ar fi mers și un chibrit, n-aveam pretenții, numai că dăduse spiritu’ civic în toți, ai dreacu’ oameni. „Îmi pare rău, nu fumez”, a fost răspunsul pe care l-am primit de fiecare dată. Ce pana mea?! Acu’ v-ați găsit toți să nu fumați? Sunt un om disperat! Da-ți-mi dreacu’ o brichetă!

Fără sorți de izbândă, am părăsit dezamăgit parcul și m-am îndreptat spre metrou. „Într-o bună zi, plămânii tăi îți vor mulțumi”, părea să spună cu o mutră serafică îngerașul de pe umărul drept. Nici n-a apucat să-și termine propoziția, că drăcușorul de pe umărul stâng i-a și înfipt furca-n cur, zicându-i pe un ton răspicat: „Mai taci dreacu’!” Și uite-așa am rămas eu și fără îngeraș (ceea ce nu prea mă afectează), și fără țigară.

În drum spre metrou, observ zarvă mare în stația R.A.T.B. de la Universitate. „Ce dreacu’!? E seara ghinioanelor, sau care-i faza?”, m-am întrebat eu. De fapt, o babă făcuse infarct și crăpase-n 336. N-o condamn! De multe ori era să mor și eu (de nervi) în autobuzul ăla. Trist… Foarte trist să-ți găsești sfârșitul în 336. Dar vorba românului: mi-e milă de tine, dar de mine mi se rupe sufletul! Adică mi-era milă de babă (oarecum), dar tot eu eram ăla căruia nu i s-a aprins bricheta. 😐

5 gânduri despre „Culmea fumatului

  1. Ce seara sinistra!:| Serios. Iar la faza cu bricheta, crede-ma ca-ti vei multumi peste ceva timp cand nu vei behai ca o locomotiva la vale si nu vei avea plamanii mancati de nicotina si alte lucruri benefice salasluite in tigara (cum a sunat asta! parca salasluieste si Satana in tigara:)))

  2. Pentru mine n-a fost chiar așa sinistră. Adică am avut eu și seri mai sinistre de-atât.

    Știi, bunica mea îmi spunea când eram mic că Satana stă călare pe țigară și, ori de câte ori cineva trage câte un fum, Satana ridică coada, iar persoana respectivă îl pupă pe dracu-n cur. Probabil îmi spunea asta ca să mă sperie, dar eu mai mult mă amuzam.

  3. Ce-am mai ras la ultimul paragraf :)) Pari foarte..al dracu’ 😀 Oricum, nu te cunosc, asa ca scuza-ma ca te cataloghez^^. Dar imi plac oamenii ai dracu’, hahaha..de fapt, imi plac oamenii 😛

    Imi mai place ca poti sa scrii un post asa de haios de la o intamplare relativ banala, sau normala ( vrei sa fumezi, dar nu ai bricheta). Asta inseamna ca traiesti intens si esti atent la fiecare minut din viata si fiecare actiune pe care o faci :D. Bravo, tie!^^

    acum sa iti spun si eu ceva amuzant. Daca as avea blog, as scrie despre un om nebun care nu fumeaza (EU), dar care adora brichetele si are vreo 2 de colectie, doar pentru ca i se par niste obiecte frumoase, hahaha :)) asa sunt eu, mai excentrica 😀

    Ah, si pe deasupra, tin una in permanenta in geanta, cine stie cand ma apuca pofta sa incep a fuma :))) (glumesc..) Imi amintesc insa, ca m-am jucat de vreo 2 ori in parc cu una, o stingeam, o aprindeam, de plictiseala ;))

Lasă un răspuns

